Мета заняття:
Освітянська: ознайомити учнів з законом України «Про дорожній рух», вивчити загальні положення правил дорожнього руху, терміни та визначення.
Розвиваюча: розвивати в учнів мислення, спостережливість, формувати вміння використовувати отримані знання у повсякденному житті.
Виховна: виховувати зацікавленість до отриманих на уроці знань, культуру руху на дорогах, сумлінність та відповідальність в виконанні ПДР.
Мета заняття:
Навчальна: ознайомити учнів з обв’язками і правами водіїв механічних транспортних засобів; формувати в учнів уміння використовувати здобуті знання в різноманітних ситуаціях; спонукати учнів до самоосвіти.
Розвиваюча: розвивати зорову пам'ять, пізнавальні інтереси, вміння працювати в групі, доводити свою думку, аналізувати навчальний матеріал.
Виховна: виховувати дисциплінованість, коректний стиль обміну думками, культуру мовлення; сприяти формуванню уявлень про професію водія автотранспортних засобів.
Мета заняття:
Навчальна: вивчити види і призначення попереджувальних сигналів, правила подачі сигналів світловими покажчиками або рукою, правила використання попереджувальних сигналів під час обгону; розглянути випадки, під час яких дозволяється подавання звукових сигналів і сигналів світлом фар, а також небезпечні наслідки порушення правил подавання попереджувальних сигналів.
Розвиваюча: сприяти усвідомленню важливості дотримання Правил дорожнього руху; створити умови для навчання дітей бачити все, що становить небезпеку для життя і здоров’я; розвивати вміння контролювати свою поведінку.
Виховна: виховувати відповідальність та культуру поведінки на вулиці і дорогах.
Мета заняття:
Навчальна: вивчити вимоги до вибору швидкості руху, дистанції та інтервалу. Навчитись правильно обирати швидкість руху в залежності від типу транспортного засобу та дорожніх умов.
Розвиваюча: розвивати пізнавальний інтерес до предмету, оперативну пам'ять, розширити їх технічний кругозір; розвивати творче мислення шляхом аналізу, виділяти головне, порівнювати, узагальнювати і систематизувати, ставити завданні і вирішувати їх.
Виховна: виховувати допитливість, самостійність в процесі здобуття міцних знань з професії, дбайливе ставлення до техніки.
Мета заняття:
Навчальна: вивчити правила розташування транспортних засобів на проїзній частині; пригадати визначення понять «смуга руху» та «безпечний інтервал».
Розвиваюча: розвивати логічне мислення, просторову уяву, увагу, пам'ять, розумову активність, інтуїцію, пізнавальну самостійність, пізнавальний інтерес, потребу в самоосвіті, ініціативу, творчість, обґрунтованість суджень.
Виховна: виховувати старанність в роботі, бажання працювати, розвивати почуття відповідальності, порядності та поваги до обраної професії, навчити не зупинятися перед труднощами, не впадати у відчай у складних життєвих ситуаціях, не боятися звертатися по допомогу і самим допомагати іншим.
Мета заняття:
Навчальна: вивчити порядок поворотів і розворотів на перехресті; розглянути випадки, в яких забороняється розворот; формувати уміння водія діяти у випадках, коли траєкторія руху транспортних засобів перетинається, а черговість руху не установлена; розглянути небезпечні наслідки порушення правил початку руху і змін напрямку.
Розвиваюча: розвивати професійне мислення, спостережливість, самостійність та відповідальність під час оцінки дорожньої ситуації, формувати вміння використовувати отримані знання у своїй професійній діяльності.
Виховна: виховувати свідому дисципліну, зацікавленість до отриманих на уроці знань, свідоме відношення та повагу до професії, культуру руху на дорогах, сумлінність та відповідальність.
|1|2|